loading...
بازاریابی
مدیریت بازدید : 46 جمعه 21 خرداد 1400 نظرات (0)

ویزای استارت آپ هلند – بیزینس پلن وندینگ ماشین غذای گرم

بیزینس پلن ویزای استارت آپ هلند ایده نواورانه  تولید وندینگ ماشین (فروش خودکار) فروش غذای گرم

Hot Food Vending Machines

آقای K.L سفارش نوشتن بیزینس پلن ویزای تولید دستگاه فروش اتوماتیک غذای گرم را به تیم تخصصی طرح توجیهی داده است.

این بیزینس پلن ( طرح توجیهی Business Plan ) برای دریافت ویزای استارت آپ هلند به آفیسر پرونده داده شود. طرح توجیهی یکی از اسنادی اصلی بر نشان دادن استراتژی ، بازار هدف و شیوه کسب درآمد در بازار است.

بیزینس پلن باید منعکس کننده تغییراتی در تجارت ، صنعت یا بازار باشد.

ویزای استارت آپ هلند - بیزینس پلن دستگاه فروش خودکار غذای گرم

ویزای استارت آپ هلند

معرفی

آقای مهندس K.L مدیر یک یک کسب و کار ماشین سازی خانوادگی در ترکیه است. این شرکت در سال 2016 فعالیت خود را در ازمیر شروع کرده است. این شرکت در حال حاضر 12 نیروی انسانی حرفه ای دارد.

ایده نوآورانه ساخت دستگاه خودکار (وندینگ ماشین) غذای گرم در سال 2020 در آلمان ثبت شده است.

این دستگاه توانایی محیا کردن 12 مدل غذای گرم ترک ، یونانی و ایتالیایی را دارد. این دستگاه قابلیت انطباق با غذاهای سایر کشورها را نیز دارد.

مدیریت بازدید : 46 یکشنبه 16 خرداد 1400 نظرات (0)

شاخص های کلیدی عملکرد آگاهی از برند Brand Awareness KPI

شاخص های کلیدی عملکرد آگاهی از برند

برای تبدیل یک برند کوچک و ناشناخته به یک برند کاملاً شناخته شده که مردم آن را دوست دارند و به آن اعتماد دارند ، به زمان ، تلاش و تفکر هوشمندانه نیاز داریم. علاوه بر این ، برای رشد مداوم ، یک استراتژی محکم لازم است.

امروزه روش های سنتی بازاریابی مانند تبلیغات بیلبورد همچنان مورد استفاده قرار می گیرند ، اما مزایای عصر دیجیتال بدان معنی است که اکنون بازاریابان کنترل بسیار بیشتری بر استراتژی رشد خود دارند.

چطور؟

با استفاده از معیارهای سنجش میزان آگاهی از برند.

شاخص های کلیدی عملکرد آگاهی از برند

آگاهی از برند چیست؟

به زبان ساده ، آگاهی از برند میزان دانش مشتری یا آشنایی با برند شما ، تصاویر ، محصولات و خدمات آن است.

  • شناخت برند – توانایی مصرف کنندگان در شناختن برند باشد. این می تواند از نام ، آرم یا شعارهای تجاری باشد.
  • یادآوری برند – این اوج آگاهی از برند است. اگر کسی به دنبال یک هدفون جدید است و فوراً نام تجاری شما را به یاد می آورد ، پس شما به هدفتان رسیده اید.
مدیریت بازدید : 46 سه شنبه 04 خرداد 1400 نظرات (0)

بیزینس پلن استارتاپ پارک هوشمند فنلاند ، نروژ ، دانمارک

آقای جیمز بیزینس پلن ( طرح توجیهی Business Plan ) خود را برای تاسیس استارتاپ پارک هوشمند برای کشور فنلاند به تیم تخصصی بیزینس پلن سفارش داد. ایشان قرار است هم زمان این کسب و کار را در نروژ ، دانمارک نیز راه اندازی نماید.

زمانی که مرکز شهر و به یا مرکز خرید میروید ، یافتن جای پارک مشکلی بزرگ است.

گاه در وسط جلسه یادتان می افتد که شارژ پارکومترتان در حال پایان یافتن است و مجبورید کارتان را  متوقف کنید.

با این سیستم پیدا کردن مکان پارک و پرداخت هزینه آن را بسیار ساده تر شده است.

این روشی مناسب را برای آن دسته از افرادی است که هزینه پارکینگ خود را میخواهند پرداخت نمایند.

با نصب برنامه  KK بر روی تلفن ، توانایی پرداخت از راه دور و همچنین دریافت هشدار هنگام نیاز به دوباره شارژ کردن پارکومتر را خواهید داشت.

Smart Parking بیزینس پلن پارک هوشمند فنلاند نروژ سوئد

شرح کسب درآمد بر اساس متن بیزینس پلن

ابتکارات شهرهای هوشمند در حال افزایش است زیرا سازمان های دولتی و شهرداری ها شبکه های گسترده ای را برای جمع آوری داده ها و استفاده از برنامه های پیشرفته برای پردازش و تجزیه و تحلیل اطلاعات به کار می گیرند.

پارک هوشمند کسب وکاری است که به دنبال ارائه راه حل های ارزان تر و آسان تر پارکینگ برای شهروندان غیرنظامی و دولت است.

بیزینس پلن استارتاپ جای پارک هوشمند فنلاند ، نروژ ، دانمارک

مدیریت بازدید : 43 جمعه 24 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

استراتژی بازاریابی رفتاری Behavioral Marketing

همانطور که در صفحات برخی وب سایتها در حال جستجو هستید ، چشمانتان یه تبلیغی در کنار صفحه می افتد که تمام مدت در آنجا بوده است – تبلیغاتی که در واقع برای شما جالب به نظر می رسد.

بازاریابی رفتاری به عنوان هدف گیری رفتاری Behavioral Targeting نیز شناخته می شود.

در این نوع بازاریابی رفتار قبلی کاربران آنلاین را تحلیل تا مشخص کند کدام تبلیغات در دفعات بعدی به کاربران باید نمایش داده شود. این برای سطح عمیق تری از سفارشی سازی تبلیغات ، امکانات جالبی را فراهم می کند ، همچنین به کسب و کار این امکان را میدهد که از عادات و خواسته های مصرف کنندگان آگاهی مناسبی داشته باشند.

به نظر می رسد تبلیغات هدفمند برای کاربران نیز جالب است . برنامه نویسان برای نمایش محتوای مرتبط ، تنظیمات فردی هر مشتری مدنظر قرار میدهند. درک نحوه اجرای کمپین های بازاریابی رفتاری به بازاریابان اجازه می دهد تا مخاطبان پذیرش بیشتری داشته باشند.

Behavioral Marketing بازاریابی رفتاری

استراتژی بازاریابی رفتاری چیست ؟

بازاریابی رفتاری یکی از انواع بازاریابی است.

برخلاف بازاریابی مستقیم ، جایی که تبلیغ کنندگان پیام مشابهی را برای همه مخاطبین ارسال می کنند – و انتظار دارند بخش بزرگی از آن پیام را نادیده بگیرند – بازاریابی رفتاری ، اطلاعات آنلاین کاربران را می گیرد و از آنها برای متناسب سازی پیام با کاربر استفاده می کند.

هدف گیری رفتاری مخاطبین با بهره گیری از تجزیه و تحلیل داه های وب سایت، افزونه ها و کوکی ها ، تاریخچه موجود در مرورگر و نتایج جستجو و IP برای ایجاد پروفایل های کاربری فردی استفاده می کند.

با استفاده از این اطلاعات ، سرور آگهی وب سایت محتوای مناسب و هدفمند یا تبلیغاتی را تولید می کند که مورد توجه علاقه مندان آنها قرار گیرد.

مدیریت بازدید : 49 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

بیزینس پلن

چه بخواهید یک کار جدید شروع کنید ، چه کار خود را رونق دهید و چه بخواهید از سرمایه گذاری از خارج از کشور کمک بگیرید ، به یک بیزینس پلن ( طرح توجیهی Business Plan طرح تجاری) خوب به عنوان وسیله ای برای رسیدن به هدفتان نیاز دارید.

چرا شما به بیزینس پلن نیاز دارید ؟

 شما از قبل برخی دلایل را میدانید ، اما دلایل بسیار زیادی برای ایجاد یک بیزینس پلن وجود دارد که بسیاری از صاحبان مشاغل از آنها اطلاع ندارند. بنابراین ، بیایید ابتدا دلایل کمتر واضح را بررسی کنیم و با دلایلی که احتمالاً قبلاً در مورد آنها را می دانید پایان دهیم.

بیزینس پلن Business Plan

10 دلیل نوشتن بیزینس پلن

تعیین اهداف برای مدیران

مدیریت خوب مستلزم تعیین اهداف خاص و سپس رصد و پیگیری است. من تعجب می کنم که چگونه بسیاری از مشاغل موجود بدون برنامه مدون میتوانند مدیریت کنند. چگونه آنچه را که قرار است اتفاق بیفتد را پیاده خواهید نمود ؟

در حقیقت ، باید یک راه کوتاه و عملی در نظر گرفت و برای پیاده سازی آن ، برنامه ریزی نمود. اما همانطور که کسب و کار شما رشد میکند ، به سازماندهی و برنامه ریزی بهتری و اولویت ها مشخص تری نیاز است. تفکر استراتژیک داشته باشید و برنامه ای تدوین و فی البداهه اجرا نمایید.

استراتژی ، از مشاور مدیریت استفاده نمایید.

 زندگی تجاری شما خیلی سریع می گذرد: سرعت در پاسخگویی به تماس های تلفنی مانند سرعت در خاموش کردن آتش است. برای اینکه در این سرعت چیزی را فراموش نکنید و زمان از دست نروید با یک مشاور صحبت نمایید. بیزینس پلن را با مشورت مشاور تهیه نمایید. در طی مسیر این طرح تجاری هست که شما را راهنمایی مینماید.

جایگزینی

در بیزینس پلن باید مشخص شود که چه اقدام یا محصولی را جایگزین چه چیزهایی منمایید. جایگزینی در جهت بهینه سازی در قلب تمام استراتژی های مشاغل کوچک ، زندگی می کند.

تصمیم بگیرید که فضای جدید اجاره کنید یا خیر.

اجاره یک تعهد جدید است ، معمولاً یک هزینه ثابت. آیا چشم اندازها و برنامه های رشد شما پذیرش این هزینه ثابت افزایش یافته را توجیه می کند؟ آیا این نباید در برنامه کاری شما باشد؟

15 دلیل استفاده از بیزینس پلن

مدیریت بازدید : 37 دوشنبه 06 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

بیزینس پلن کارخانه تولید پوشاک در عمان

بیزینس پلن کارخانه تولید پوشاک در عمان جهت صادرات

بیزینس پلن کارخانه تولید لباسه زنانه ، مردانه و بچه گانه در کشور عمان توسط آقای M به تیم تخصصی طرح توجیهی سفارش داده شد.

یکی از مدارک بسیار مهم برای درخواست ویزای سرمایه گذاری در عمان ، بیزینس پلن ( Business Plan طرح توجیهی ) است.

Garment Manufacturing بیزینس پلن کارخانه تولید پوشاک عمان

مقدمه

مردم به لباس نیاز دارند و با تغییر روند مد و فرهنگ پاپ ، به روز رسانی کمد لباس یک امر عادی است.

قبل از شروع به تولید لباس ، بهتر است صنعت را از طریق تحقیقات بازار و نوشتن یک بیزینس پلن مطالعه کنید. نگاهی به مدل های مختلف تجاری که تولید کنندگان لباس موفق از آن استفاده می کنند ، بیندازید. روندهای صنعت را مطالعه کنید.

صنعت پوشاک کاملاً با تغییرات محیطی سازگار است به این معنا که مردم همیشه با تغییر محیط اطرافشان به لباس متناسب احتیاج دارند. با این حال ، مدها و وندها خیلی سریع می آیند و می روند ، به خصوص که فرهنگ پاپ از طریق رسانه های اجتماعی بسیار در دسترس است.

به عنوان مثال ، سال 2020 میلادی شاهد جهش در فروش لباس های راحتی بود زیرا مردم مجبور شدند تا در خانه بمانند. رنگ کراوات نیز در طی سال گذشته یک روند عظیم تغییر داشت زیرا مردم احساس راحتی بیشتری می کردند، زیرا در معرض دید عمومی قرار نداشتند.

مدیریت بازدید : 47 دوشنبه 30 فروردین 1400 نظرات (0)

حفظ مشتری موجود در مقابل مشتری جدید

هزینه حفظ مشتری در مقابل هزینه جذب مشتری جدید

چه چیزی مهمتر است : جذب مشتری جدید یا حفظ مشتریان موجود؟

این یک سوال کلاسیک در زمینه فروش و بازاریابی در ذهن هر مدیر فروش یا مدیر بازاریابی است. سوالی است که اکثر مدیران عامل به سرعت با “البته هر دو” به آن پاسخ می دهند.

اما به همین سادگی نیست. منابع محدود هستند و شما باید بتوانید زمان و تلاش برای مشتریان جدید در مقابل کسانی که قبلاً داشته اید را اندازه گیری نمایید. آیا واقعاً 50-50 عدد درستی است؟

طبق یک مطالعه ، شرکت ها بیش از حفظ مشتری بر جذب مشتری جدید تمرکز دارند ، حتی اگر جذب مشتریان جدید برای آنان 7 برابر بیشتر هزینه داشته باشد.

retention cost acquisition costs هزینه حفظ مشتری موجود در مقابل هزینه جذب مشتری جدید

هزینه جذب مشتری جدید می تواند پنج برابر بیشتر از حفظ مشتری موجود باشد. افزایش 5% در ​​حفظ مشتری می تواند سود را از 25%-95% افزایش دهد. میزان موفقیت در فروش به مشتری که قبلاً داشته اید 60%-70% است ، در حالی که میزان موفقیت در فروش به مشتری جدید 5%-20% است.

  • به طور متوسط 9.5 دقیقه زمان برای فروشنده نیاز است تا با تلفن به مخاطب مدنظر برسد
  • 61٪ از مصرف کنندگان وقتی رابطه تجاری خود را خاتمه می دهند، تقاضای خود را پیش برند رقیب می برند
  • 71٪ از مصرف کنندگان به دلیل دریافت خدمات ضعیف ، رابطه خود را با یک شرکت به پایان رسانده اند
  • در سطح جهانی ، میانگین ارزش مشتری از دست رفته 243 دلار است
  • 83 میلیارد دلار ، هزینه خدمات ضعیف به مشتریان در ایالات متحده است
  • اشتباهات افراد تازه کار در Twitter می تواند موجب از دست رفتن مشتری شود
  • درصد شرکتهایی که به حفظ مشتری در مقابل با بر جذب مشتری تمرکز دارند بیشتر است
  • 63٪ از بازاریابان احساس کردند که جذب مشتری جدید مهمترین هدف تبلیغاتی است

چرا جذب و کسب مشتری جدید مهم است

افزایش مشتری سریع ترین راه برای رشد کسب و کار و بارزترین راه برای دستیابی به اهداف کوتاه مدت درآمد است.

مدیریت بازدید : 47 پنجشنبه 05 فروردین 1400 نظرات (0)

گیمیفیکیشن در بازاریابی Gamification

گیمیفیکیشن چیست

احتمالاً با اصطلاح “Gamification” مواجه شده اید ، اما آیا واقعاً می دانید معنی آن چیست؟

این روش فراتر از “فقط ادغام مکانیسم بازی” در یک وب سایت یا برنامه است

Gamification فرایندی است که شما ذات بازی که ” جذاب و غیرقابل مقاومت بودن” است، را در تجارب کاملا جدی خود ادغام می کنید.

بازاریابی از طریق بازی را “بازاریابی گیمی شده”  Marketing Gamified نامیده میشود.

زمانی که گیمیفیکیشن را مدنظر دارید ، عناصری را به سایت یا برنامه خود اضافه می کنید: جوایز ، چالش ها و موارد دیگر.

این امر باعث ایجاد حس موفقیت و استفاده از طبیعت رقابتی در افراد می شود و آنها را ترغیب می کند حتی بیشتر از برنامه / وب سایت استفاده کنند ، زیرا از این کار لذت خواهند برد.

مخاطبین احساس می کنند که پیروز شده و قهرمان هستند ، چه کسی این را دوست ندارد؟

با استفاده از گیمیفیکیشن ، تعامل بلند مدت ، وفاداری به برند و نتایج ارزشمندی را برای کسب و کارتان تضمین می کند.

عناصری  را که میتوان به این بازی اضافه کنید: امتیازات ، تابلوهای امتیازات ، رتبه بندی ، ارز مجازی ، عناصر مجازی و موارد دیگر

Gamification گیمیفیکیشن بازی بازاریابی گیم

گیمیفیکیشن در استراتژی بازاریابی

تمام ابعاد جادوی گیمیفیکیشن را بررسی نمایید به اهداف ، میزان ترافیک بیشتر ، مشارکت بیشتر فکر کنید.

به خواسته مخاطب خود توجه کنید ، مهم این است که وقتی به بازی فکر می کنید مخاطب خود را در ذهن داشته باشید. چه چیزی برای آنها مفید خواهد بود و چه چیزی بیشتر مورد توجه آنها قرار می گیرد؟ بازی برای مخاطبان مسن تر با مخاطبان جوان یکسان نخواهد بود.

گیمیفیکیشن Gamification

مدیریت بازدید : 41 یکشنبه 01 فروردین 1400 نظرات (0)

 

بیزینس پلن / طرح توجیهی ویزای خوداشتغالی هنرمندان کانادا – کارگاه تولید شیشه رنگی

آقای د.م سفارش نوشتن بیزینس پلن خود را برای مهاجرت به کانادا از طریق ویزای خوداشتغالی هنرمند که به گروه تخصصی بیزینس پلن ارائه نمود.

ایشان برای ویزای خوداشتغالی هنرمندان صنایع دستی کانادا NOC 5244 اقدام نموده اند.

آقای د.م در سفری که به ایتالیا داشت با هنر شیشه رنگی آشنا شد.

بیزینس پلن کارگاه تولید شیشه ویزای هنرمندان کانادا صنایع دستی

با توجه سابقه کارهای هنری که داشت به این کار علاقمند شد و در زمانی کوتاه آن را آموخت و کارگاه تولید شیشه رنگی خود را در شهر تفلیس راه اندازی نمود ولی سبک هنری خود را نیز وارد آن کرد.

ایشان پس از مدتی به شهر خود بازگشت و برای مدتی نیز این هنر را به علاقه مندان آموزش داد. اما وی رویای داشتن یک استودیو بزرگ ، یک فروشگاه و یک گالری هنری بسیار موفق را در ذهن داشت.

ویزای خوداشتغالی هنرمندان – کارگاه شیشه رنگی

مدیریت بازدید : 27 دوشنبه 25 اسفند 1399 نظرات (0)

تعریف سفر برند

سفیر برند را به عنوان “چهره” برند انتخاب مطرح میشود.

در حالت ایده آل ، کاندیدای مدنظر به عنوان سفیر برند در جامعه خود یک فرد شاخص و الهام بخش است و باید برنامه ریزی کند تا از شبکه ها و روابط از قبل ساخته شده خود برای بازاریابی نام تجاری از طریق تاکتیک های تبلیغات دهان به دهان (به عنوان مثال مراجعه به دوستان ، ارسال پست آنلاین در مورد مارک و غیره) استفاده کند.

علاوه بر این ، یک سفیر برند همچنین نماینده شرکت خود در رویدادهای خاص خواهد بود ، جایی که ممکن است محصول خود را معرفی یا محصول نمونه ارائه دهد.

سفیر برند کیست Brand Ambassador

شرح شغلی و وظایف سفیر برند

کاندیدای سمت سفیر برند باید فردی با اشتیاق و با حضور قابل توجه ( متوسط تا زیاد) در شبکه های اجتماعی باشد. او احتمالاً از قبل با برند مورد مدنظر آشنا بوده و از آن حمایت می کند. وی باید بتواند به رویداد مدنظر مدیر برند رفته و محصولات را معرفی نماید.

 

سفیر برند

مدیریت بازدید : 23 شنبه 23 اسفند 1399 نظرات (0)

بیزینس پلن / طرح توجیهی تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی | ویزای استارتاپ پرتغال

بیزینس پلن تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی توسط خانم پم به تیم تخصصی بیزینس پلن سفارش داده شد.

خانم پم قرار است که با سرمایه شخصی در حدود 350 هزار یورو ، یک کارگاه نسبتا بزرگ تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی را در هر لیسبون پرتغال راه اندازی نماید.

این بیزینس پلن ( طرح توجیهی Business plan) باید بتواند علاوه بر آفیسر پرونده ، سرمایه گذاری دیگر را برای سرمایه گذاری آتی روی این واحد تولیدی قانع نماید.

با توجه به سختگیریهای دولت پرتغال در پذیرش بیزینس پلن ها ، ما با ارائه مشاوره حرفه ای در شیوه نگارش بیزینس پلن و همچنین رعایت الزامات مورد نیاز افیسر ، این کلاینت توانست ویزای کاری خود را دریافت نماید.

بیزینس پلن استارتاپ پرتغال تولید ظروف یکبارمصرف

بیزینس پلن تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی | ویزای استارتاپ پرتغال

تشریح برخی موارد بیزینس پلن استارتاپ پرتغال

ظرف یکبار مصرف محصولی است که برای یکبار مصرف طراحی شده و پس از آن بازیافت می شود یا به صورت زباله جامد دفع می شود.

 

بیزینس پلن استارتاپ پرتغال

مدیریت بازدید : 16 پنجشنبه 21 اسفند 1399 نظرات (0)

برندسازی جنسیتی – جندر برندینگ ( برابری جنسیتی در برندسازی )

  • چگونه زنان و مردان متفاوت به برند سازی جنسیتی پاسخ می دهند

  • خنثی سازی جنسیتی در برندسازی چیست ؟

  • برندسازی برای زنان و مردان چه تاثیری بر ارزش برند دارد ؟

جنسیت یک موضوع اصلی است و همیشه باقی خواهد ماند ، اما اکنون ، اما در قرن جدید به خصوص در دهه اخیر، تلاش بیشتری برای برابری جنسیتی انجام می شود .

نبابراین هدف قرار دادن فقط بخش زنان یا مردان بازار به عنوان بازار هدف ( تک جنسیت ) اهمیت خود را از دست داده است.

با خنثی شدن جنسیت ، برندها می توانند نکات مثبت در تمرکز بیشتر بر عملکرد و هدف را مشاهده کنند.

برندسازی جنسیتی Gender Branding برابری جنسیتی

ما در حال ورود به زمانی هستیم که خودپذیری و محافظت از خویشتن ، بسیار با اهمیت شده است.

بنابراین این ایده که یک محصول می تواند به یک جنسیت خاص در یک سن خاص تعلق داشته باشد ، دیگر وجود ندارد.

ما به “برای خانمها” و “برای آقایون” نه می گوییم و بله به “برای شما” یا “برای ما” می گوییم. ما فراتر از جنسیت را می بینیم

به عنوان مثال ، برند Forevermark در حال گام های بزرگ در جهت خنثی سازی جنسیت در سطح جهانی است.

چنین برندهایی به دنبال بازآرایی مفاهیم سنتی روابط هستند و درک بیشتری از مخاطبان و نیازهای مترقی آنان پیدا می کنند.

ما به زمانی رسیده ایم که تمرکز بر مخاطب هدف را با تمرکز بر عملکرد و هدف خود محصول جابجا نموده ایم.

بنابراین ، جای تعجب نیست که در برندها به دنبال محصولاتی هستند که از نظر جسیتی خنثی هستند ، یعنی به یک جنس به مخصوص تعلق ندارد.

برندسازی جنسیتی

مدیریت بازدید : 19 شنبه 16 اسفند 1399 نظرات (0)

بیزینس پلن باشگاه پرتاب تبر استارتاپ استرالیا  Axe Throwing

آقای رابین قصد سرمایه گذاری بر باشگاه پرتاب تبر به عنوان یک استارتاپ استرالیا را دارد.

وی بیزینس پلن Business Plan خود را به تیم تخصصی بیزینس پلن سفارش داد.

باشگاه پرتاب تبر یک کسب و کار در حال انفجار است. دلایل این امر واضح است. بسیاری از افراد از شغل خود خسته شده اند ، می خواهند به تنهایی کاری انجام دهند.

مدل کسب و کار بسیار ساده به نظر می رسد. چند تخته بر روی دیوار قرار دهید ، تعدادی تبر در فروشگاه سخت افزار بخرید و تقریباً هرکسی می تواند آن را مدیریت نماید ؟ اما نه اینطور نیست.

جذب و حفظ مشتری در سنین متفاوت به علت حرکت فیزیکی و خطرات احتمالی در باشگاه پرتاب تبر و همچنین شیوه درآمدزایی نیاز به برنامه مناسب دارد.

بیزینس پلن باشگاه پرتاب تبر استارتاپ استرالیا

ماموریت

بر اساس متن بیزینس پلن – ماموریت ما عبارت است از هیجان ، امنیت ، سرگرمی اجتماعی است.

ارزش بنیادی

بیزینس پلن باشگاه پرتاب تبر استارتاپ استرالیا

مدیریت بازدید : 22 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

ویزای مهاجرت از طریق استارت آپ فنلاند بیزینس پلن نرم افزار و سخت افزار تعیین عیار طلا و سنگهای قیمتی

مهاجرت به فنلاند از طریق کارآفرینی یا استارتاپ بعد از استارتاپ کانادا یکی از جذابترین روش های دریافت اقامت دائم و تاسیس بیزینس در اتحادیه اروپا است.

جناب دکتر آ.م نرم افزار و سخت افزای فوق العاده هوشمند ولی ساده را اختراع نموده اند که تشخیص عیار طلا و تعیین سنگهای قیمتی را راحت مینماید.

آقای دکتر سفارش نوشتن بیزینس پلن ( طرح توجیهی Business Plan) برای دریافت ویزای استارتاپ فنلاند را به تیم تخصصی بیزینس پلن ارائه نمود.

این دستگاه به همراه نرم افزار آن میتواند جایگزینی مناسب برای روش سنتی سنگ محک (سنگ سلیس سیاه و اسید) ، دستگاه اسپکتروفتومتر یا روش کوپلاسيون است.

این دستگاه میتواند در هر طلافروش یا جواهر سازی استفاده شود.

بیزینس پلن استارت آپ فنلاند

بیزینس پلن استارتاپ فنلاند دستگاه تشخیص عیار طلا جواهر

مزایای دستگاه و نرم افزار تشخیص عیار طلا و سنگ جواهر

بر اساس متن بیزینس پلن استارتاپ فنلاند ، اگر شما متن وب سایتهای فعال در حوزه طلا و جواهرسازی را مطالعه نمایید ، همه در خصوص روش تعیین عیار طلا از اسید و سنگ محک استفاده مینمایند و برای تشخیص نوع سنگ جواهر نیز روشهای عجیبی مانند، به بالا پرت کردن برای تعیین چگالی ، خط انداختن روی شیشه ، عبور نور اشاره کرده اند.

 

یزینس پلن استارت آپ فنلاند     استارتاپ فنلاند

مدیریت بازدید : 16 دوشنبه 27 بهمن 1399 نظرات (0)

برندسازی فردی چیست؟

برندسازی فردی از بسیاری جهات شبیه به برندسازی شرکتی است.

چه کسی هستی ، برای چه چیزی می ایستادی ، ارزشهایی را که می پذیری و نحوه بیان این ارزشها چیست ؟

همانطور که برند یک شرکت کمک می کند تا ارزش خود را به مشتریان منتقل کند و از رقبا جدا شود ، یک برندسازی فردی نیز همین کار را برای افراد انجام می دهد و به فرد کمک می کند تا هویت منحصر به فرد و ارزش مشخصی را به کارفرمایان یا مشتریان بالقوه ارائه دهد.

یا ، همانطور که گرش خلاصه می کند: “برند فردی داستان یک فرد است.”

این داستان می تواند نقش مهمی در ایجاد یا تقویت شغلی شما داشته باشد. در حقیقت ، 85 درصد قریب به اتفاق مدیران استخدام گزارش می دهند که مارک شخصی یک نامزد شغلی بر تصمیمات استخدام وی تأثیر می گذارد.

برندسازی فردی باید نقاط قوت شما را برجسته کند ، شهرت ایجاد کند ، اعتماد ایجاد کند و ویژگی های منحصر به فردی را که به حوزه کسب و کار فعلی (یا مطلوب) خود می آورید ، بیان نماید.

با پرورش یک برند فردی مناسب ، به کارفرمایان نشان داده میشود که آیا شما برای همکاری مناسب هستید یا خیر.

برندسازی فردی ممکن است چالش برانگیز به نظر برسد ، اما مراحل زیر را در نظر داشته باشید ، تا به نتایج مناسبی دست یابید

در اینجا ده نکته برندسازی فردی برای کمک به شما در ایجاد یک برند فردی معتبر به شما معرفی میشود.

برندسازی فردی برندسازی شخصی Personal Branding

ده نکته برای برندسازی فردی

 

برندسازی فردی چیست؟ PERSONAL BRANDING

مدیریت بازدید : 26 جمعه 17 بهمن 1399 نظرات (0)

بیزینس پلن ویزای استارت اپ سوئد

نرم افزار / اپ Application آموزش رانندگی از طریق VR برای کشورهای متفاوت پایه 2 و 1

نوشتن یک بیزینس پلن ( طرح توجیهی Business plan) توسط آقای مهندس XX به تیم تخصصی بیزینس پلن سفارش داده شد.

ایشان برای گرفتن ویزای استارتاپ سوئد نیاز به آن دارد که ابداع/ نوآوری خود را به آفیسر پرونده به صورت حرفه ای توضیح دهید.

نوآوری ایشان در حوزه ساخت نرم افزاری آموزش رانندگی است و در سال 2020 در کانادا به ثبت رسیده و در یک مسابقه بین المللی نیز جایزه دریافت نموده است.

این بیزینس پلن در مسیر تشریح نرم افزار با استفاده از هوش مصنوعی و با کمک فن آوری واقعیت مجازی به دنبال شبیه سازی آموزش رانندگی VR تدوین شده است.

بیزینس پلن ویزای استارت اپ سوئد

ویژگیهای مندرج در بیزینس پلن ویزای استارت اپ سوئد

  1. این نرم افزار 5 زبانه است
  2. استفاده از فن آوری هوش مصنوعی برای تشخیص علل خطا
  3. فضای متفاوت پیرامونی
  4. قابلیت تغییر فضای آب و هوا
  5. رانندگی با استاندارد انگلیسی و آمریکا ( فرمان راست و چپ )
  6. توانایی اتصال به شبیه سازهای کنترلی سخت افزاری پدالی
  7. توانایی تغییر علائم راهنمایی
  8. ..

اهداف

  1. تاسیس دفتر در سوئد و کانادا
  2. فروش 2500 حق اشتراک تا پایان سال دوم
  3. عبور از نقطه سر به سر XX در XX ماه اول سال XX
  4. ارائه سخت افزار مرتبط تحت برند از پایان سال BB
مدیریت بازدید : 20 چهارشنبه 01 بهمن 1399 نظرات (0)

 

ایده نوآورانه برای بیزینس پلن تولید لاک ناخن حساس به دما 32 رنگ برای ویزای استارتاپ کانادا

مهندس علی برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا  Canada Startup Visa برای ایده نوآورانه خود ، به ما مراجعه نمود

برای شروع فرایند درخواست Letter of Support از یک انکوباتور یا انجل برای ویزای استارتاپ کانادا نیاز به یک بیزینس پلن ( طرح توجیهی Business Plan ) نیاز داشت.

ایده تولید لاک ناخن حساس به دما در سال 2020 در آمریکا ثبت شده است. پیشتر لاک ناخن حساس به دما توسط چین تولید شده است که بسیار بی کیفیت است و به صورت غیر یکسان تغییر رنگ میدهند.

مهندس علی بعد از دریافت ویزای استارت کانادا ، دفتر و محل کارگاه تولید را در اونتاریو و شهر تورنتو تاسیس مینماید.

بیزینس پلن تولید لاک ناخن کانادا Business Plan طرح توجیهی ویزای استارتاپ

اطلاعات بازار

در دنیای امروز، مردم در مورد ظاهر خود بسیار محتاط هستند و این امر باعث شده است که تولید لاک ناحن به یک بیزینس چند صد میلیون دلاری در بین محصولات آرایشی تبدیل شود.

همه ما می دانیم که تقاضا برای لاک ناخن به ویژه در مناطق شهری به سرعت رو به افزایش است . عواملی مانند قدرت خرید بیشتر به دلیل درآمد بالاتر ، تمایل به ظاهر بهتر و جذاب تر و غیره.

ویزای استارتاپ کانادا

مدیریت بازدید : 17 جمعه 26 دی 1399 نظرات (0)

تأثیر رسانه اجتماعی بر آگاهی از برند

The Impact of Social Media on Brand Awareness

امروزه ، رسانه های سنتی هنوز قسمت قابل توجهی از استراتژی های تبلیغاتی هستند ، اما آنها نمی توانند به تنهایی به همه مخاطبان هدف دسترسی پیدا کنند.

از طرف دیگر ، رسانه های اجتماعی مانند فیس-بوک ، توییتر و یوتیوب نیز به عنوان استراتژی بازاریابی به منظور ارتقا سطح ارتباطات برند و تبلیغ اطلاعات محصول در بین مصرف کنندگان به روشی کارآمد بدل شده است.

همچنین روند استفاده از رسانه های اجتماعی در صنعت FMCG ، کنترل قابل توجهی بر آگاهی از برند و برندسازی دارد.

رسانه های اجتماعی به بخشی جدایی ناپذیر از اینترنت و زندگی روزمره ما تبدیل شده است. این رسانه ها خود را در قالب طیف وسیعی از پلتفرم های آنلاین که به منظور تسهیل ارتباطات جهانی طراحی شده اند ، به طرق مختلف خود را نشان می دهد.

از طریق استفاده از رسانه های اجتماعی ، همه می توانند محتوا را در بین دوستان و یا در سطح جهانی با افراد ناآشنا، به اشتراک بگذارند ، به این معنی که اکنون یکی از بزرگترین ابزارها برای انتشار اطلاعات در سراسر جهان است.

سایت های محبوب شبکه های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام. توییتر ، LinkedIn و سایر جوامع محتوایی بستری را برای افراد فراهم می کنند تا محتوایی را در داخل و خارج از حوزه حرفه ای خود ایجاد و به اشتراک بگذارند.

این رسانه های اجتماعی را به ابزاری بی بدیل برای بازاریابان تبدیل می کند ، زیرا راهی برای اشتراک اطلاعات مشتریان و بازاریابان برای ایجاد آگاهی از برند و توانمند سازی یک برند فراهم می سازد.

Brand Awareness Social Media آگاهی از برند رسانه اجتماعی

 شبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی

به گفته Boyd & Ellison، سایت های شبکه اجتماعی (SNS) یک عامل کلیدی برای ایجاد محتوای آنلاین است.

تأثیر رسانه های اجتماعی بر آگاهی از برند

مدیریت بازدید : 26 پنجشنبه 18 دی 1399 نظرات (0)

بیزینس پلن تولید انرژی از حرکت خودرو در جاده های هوشمند – ویزای استارت آپ فنلاند

Finland start-up visa

بیزینس پلن ( Business Plan طرحی توجیهی ) برای ویزای استارتاپ فنلاند برای یک ایده نوآوارنه و جدید توسط آقای محمد به تیم تخصصی بیزینس پلن سپرده شد.

آقای محمد که حدود 12 سال در کشور مالزی زندگی کرده است قصد دارد که ایده پایان نامه دکتری خود را که تحت بیزینس پلن تولید انرژی از حرکت خودرو در جاده های هوشمند از طریق XXXX است را به عنوان یک ایده نوآورانه برای دریافت ویزای استارتاپی فنلاند استفاده نماید.

بیزینس پلن ویزای استارتاپ فنلاند هوشمندسازی جاده Finland Start Up Visa

ایده طرح استارتاپ

یزینس پلن تولید انرژی تجدیدپذیر از حرکت خودرو در جاده های هوشمند از طریق XXXX است قرار است که بتواند با استفاده از حرکت خودرو در اتوبانها ، انرژی الکتریکی را تولید نماید.

در جاده­ها استفاده از انرژی خورشیدی دارای ایراداتی می­باشد. بهره­وری پیلهای خورشید در شرایط نور کم و محدود مانند روزهای ابری ، بارش برف ، داخل تونل بسیار پایین و تا حد صفر است.

بنابراین بر اساس این بیزینس پلن ، از طریق  XXX میتوان حرکت خودرو را به انرژی تبدیل و کل سیستم را برای هوشمند نمودن جاده به کار گرفت.

به عنوان مثال، سیستم اخطار ، شمارش تعداد خوردهای عبوری ، رصد عبورد خودروی سنگین ، …. 

 

بیزینس پلن هوشمندسازی جاده ویزای استارتاپ فنلاند

مدیریت بازدید : 19 شنبه 13 دی 1399 نظرات (0)

بیزینس پلن شرکت خدمات بازیابی اطلاعات ویزای سرمایه گذاری استرالیا

بیزینس پلن (طرح توجیهی Business Plan) شرکت ED فعال در حوزه خدمات بازیابی اطلاعات برای توسعه کسب و کار به استرالیا به تیم تخصصی بیزینس پلن سفارش داده شد.

Data Recovery ویزای سرمایه گذاری استرالیا بازیابی اطلاعات بیزینس پلن بازیابی اطلاعات

خلاصه اجرایی

شرکت ED به مشتریان خود کمک میکند تا داده های الکترونیکی از دست رفته را شناسایی، بازیابی و تجزیه و تحلیل کنند(داده هایی روی فلش دیسک ، هارد کامپیوتر ، فیلم ، عکس ، نوار مغناطیسی).

بر اساس بیزینس پلن خدمات بازیابی اطلاعات شامل ترمیم نوار صوتی و تصویری تا کپی از هارد دیسک ، ارائه مشاوره و خدمات بازاریابی به کارشناسان پزشکی قانونی و کشف و شهادت در دادگاه و کمک در به دست آوردن اطلاعات از سرورها و رایانه های شخصی NT ، Novell ، Unix و Linux .

بیزینس پلن

مدیریت بازدید : 24 جمعه 12 دی 1399 نظرات (0)

بازاریابی ارجاعی چیست

بازاریابی ارجاعی [ریفرال مارکتینگ] Referral Marketing زمانی است که یک کسب و کار از طریق بازاریابی دهان به دهان مشتری جدیدی را بدست می آورد.

مشتری موجود اطلاعات یک کسب و کار را به شخصی که به محصولات یا خدمات آنها نیاز دارد میدهد.

این انتقال اطلاعات را ارجاع Refer مینمامند.

بازاریابی ارجاعی ریفرال مارکتینگ Referral Marketing

بسیاری از مشاغل برنامه های بازاریابی ارجاعی دارند. این برنامه ها معمولاً به دنبال این هستند که به فرد ارجاع دهنده (مبلغ) یا فرد مراجعه کننده (خریدار) یا هردو پاداش می دهند. برنامه های بازاریابی ارجاعی به شما این امکان می دهد تا راحت تر میزان کارآیی آن را ردیابی نمایید.

نکته : بازاریابی ارجاعی Referral Marketing همان بازاریابی دهان به دهان Word of Mouth مدیریت شده و قابل رصد است.

بازاریابی دهان به دهان وقتی دیگران درمورد کسب و کار با یکدیگر صحبت میکنند اتفاق می افتد ، نوعی بازاریابی ارجاعی نیز محسوب می شود.

بازاریابی دهان به دهان اصلی است که در مفهوم بازاریابی ویروسی نقشی پر رنگ دارد.

برای اینکه بتوانند بازاریابی دهان به دهان را کنترل و مدیریت نمود، واژه بازاریابی ارجاعی ساخته شد. ب

نابراین دهان به دهانی که توسط یک تجارت آغاز و هدایت شود را میتوان بازاریابی ارجاعی نامید.

معمولاً نوعی تشویق یا پاداش برای مراجعه افراد دیگر به مشتریان ارائه می شود.

به عنوان مثال ، شرکت DIRECTV به مشتریانی که دوست خود را برای خرید سرویس معرفی مینماید ( ارجاع میدهد)، مبلغ 100 دلار اعتبار دریافت مینماید – و مشتری تازه مراجعه شده نیز 100 دلار اعتبار دریافت می کند.

انجمن بازاریابی Word of Mouth  گزارش می دهد که هر روز در ایالات متحده تقریباً 2.4 میلیارد مکالمه مربوط به برند انجام می شود.

مردم مرتباً در مورد محصولات و خدماتی که از آنها لذت می برند و شرکتهایی که آنها را ارائه می دهند صحبت می کنند.

مدیریت بازدید : 43 جمعه 12 دی 1399 نظرات (0)

آگاهی از برند Brand Awareness

آگاهی از برند Brand Awareness

آگاهی از برند بخشی از برند و به معنای آشنایی مصرف‌کننده با موجودیت و میزان در دسترس بودن محصول است. یعنی مشتری تا چه میزان یک محصول خاص را به یک برند ربط می‌دهد. به عبارت دیگر بخشی از بازار که آگاهی قبلی از برند دارند.

آگاهی از برند brand awareness

آگاهی از برند شامل بازشناسی یا شناخت برند و یادآوری برند است. شناخت برند یعنی توانایی مصرف‌کننده در تأیید یا شناخت آگاهی قبلی از برند وقتی که آن برند خاص را به او نشان داده‌شده یا زمانی که درباره آن برند از او سوال می‌شود. به عبارت دیگر مصرف‌کننده برندی را که قبلاً‌ دیده یا شنیده به‌درستی تمییز دهد.

https://iranmct.com/%D8%A2%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF

مدیریت بازدید : 22 پنجشنبه 11 دی 1399 نظرات (0)

50 شرکت مشاوره مدیریت برتر جهان

شرکت های مشاوره مدیریت در هر گوشه از کره زمین وجود دارند و تقریباً در همه صنایع فعالیت می کنند. در حالی که اغلب مر McKinsey & Company ، گروه مشاوره بوستون و Bain & Company اطلاع دارند ، تعداد زیادی شرکت مشاوره دیگری وجود دارند که خدمات عالی مشتری و تجربه فوق العاده حرفه ای را ارائه می دهند.

اما از کجا می دانید کدام یک از شرکت های مشاوره مدیریت برای انتخاب شغل شما بهترین هستند؟ خوب ، ما لیستی از شرکت های مشاوره مدیریت برتر را برای شما جمع کرده ایم.

اگر به دنبال یک شرکت مشاوره بین المللی هستید فقط در بین به 3 شرکت مشاور برتر (MBB) متوقف نشوید. سه شرکت اول دنیا را MBB می نامند که از McKinsey ، BCG یا Bain تشکیل شد.

بسیاری از جنبه های مختلف وجود دارد که باید در نظر بگیرید کدام یک از شرکت های مشاور برای شما مناسب است. بله ، شرکت های MBB بیشترین اعتبار را دارند ، اما در واقع ممکن است شرکت های دیگری وجود داشته باشد که با شغل خاص شما مناسب تر باشد.

آیا می دانید بعد از وقت مشاوره می خواهید چه کار کنید؟ آیا فقط قصد دارید شرکت مشاوره ای را با بر اساس حق الزحمه و یا سهولت دسترسی پیدا نمایید؟

برخی از شرکت های مشاوره هزینه حمل و نقل و اسکان خود را نیز دریافت و برخی دیگر به هزینه کمتری نیاز دارند. حق الزحمه برخی بر حسب ساعت و برای برخی دیگر بر اساس پروژه است.

برای راحتی شما ، فهرستی از شرکت مشاوران مدیریت انتخاب نموده ایم.

 

50 شرکت مشاوره مدیریت برتر

McKinsey & Company

مک کینزی شرکت مشاوره مدیریتی است که نیازی به معرفی ندارد. این شرکت به طور مداوم به عنوان شماره 1 در لیست با ارزش ترین برند در صنعت مشاوره رتبه بندی میشود. از زمان تاسیس در سال 1926 ، این شرکت به بیش از 21000 کارمند در بیش از 120 دفتر در سراسر جهان رسیده است.

این شرکت در سال 2017 بالغ بر 10 میلیارد دلار درآمد کسب کرده است.

فرایند جذب مک کینزی یکی از رقابتی ترین مراحل در جهان است. این شرکت به طور معمول کاندیداهایی از آیوی لیگ ( یک مجموعه متشکل از معروف‌ترین گروه دانشگاه‌های خصوصی کشور آمریکا است.‌ این گروه متشکل از ۸ دانشگاه پرآوازه خصوصی است. تمام این ۸ دانشگاه، در رتبه بندی های مختلف، سالانه در میان ده دانشگاه برتر آمریکا قرار می گیرند. )  و / یا سابقه کار معتبر استخدام می کند.

 

شرکت مشاوره مدیریت

مدیریت بازدید : 27 پنجشنبه 11 دی 1399 نظرات (0)

بیزینس پلن کارآفرینی مدیریت بازاریابی ، تبلیغات و روابط عمومی ویزای خوداشتغالی کانادا

Advertising, Marketing and Public Relations Managers

National Occupational Classification (NOC) 2011- 0124

بیزینس پلن برای درخواست ویزای کارآفرینی خود اشتغالی Self Employed کانادا برای مدیرانی حرفه ای با سابقه کار چشمگیر.

مدیران تبلیغات ، بازاریابی و روابط عمومی مسئول برنامه ریزی ، سازماندهی ، هدایت ، کنترل و ارزیابی فعالیتهای شرکتها و بخشهای درگیر در تبلیغات تجاری ، صنعتی و تجارت الکترونیکی ، بازاریابی و روابط عمومی هستند.

آنها در سازمانهای تجاری و صنعتی ، ادارات دولتی و موسسات تبلیغات ، بازاریابی و روابط عمومی یا مشاغل مشاوره استخدام می شوند.

Self Employed ویزای خوداشتغالی کارآفرینی مدیریت تبلیغات روابط عمومی

لیست شغلهای مدیریتی مورد نیاز کانادا – ویزای خوداشتغالی – کارآفرینی کانادا

  1. advertising administrator
  2. advertising agency manager
  3. advertising director
  4. advertising manager
  5. agency marketing department manager
  6. business manager – sales and advertising
  7. campaign manager
  8. circulation manager
  9. commercial network development manager
  10. communications director
مدیریت بازدید : 16 جمعه 21 آذر 1399 نظرات (0)

بیزینس پلن تاسیس شرکت حفر چاه جهتدار ( جهت دار ) – چاه افقی نفت و گاز  برای ثبت شرکت در نروژ

Directional drilling, horizontal directional drilling or HDD

سرکار خانم مهندس ن.م برای ثبت شرکت خدمات حفر چاه جهتدار / زاویه دار در نروژ سفارش بیزینس پلن ( طرح توجیهی Business Plan ) خود را به تیم تخصصی بیزینس پلن PB ارائه نمود.

این بیزینس پلن باید نشان دهد که این کسب و کار به شیوه ای حرفه ای و یا جریان درآمد مناسب و شناخت کافی از بازار بین الملل و داخلی در نروژ تاسیس خواهد شد.

براساس تعهد داده شده ، بیزینس پلن سرمایه گذاری شرکت حفر چاه جهتدار در مدت 20 روز نوشته شد.

حفاری جهتدار راهکاری برای کاهش هزینه های زمانی، مالی و محیط زیستی است. این نوع حفاری زمانی انجام می شود که بنابه دلایلی هدف نهایی، از محل شروع حفاری بر روی زمین، به صورت جانبی دارای فاصله باشد.

بیزینس پلن سرمایه گذاری شرکت حفر چاه جهتدار در نروژ

ثبت شرکت خدمات حفر چاه جهتدار نروژ سرمایه گذاری

امروزه، باتوجه به بالا بودن هزینه های جاری برای تولید و استخراج نفت و گاز، حفاری جهت دار به عنوان یک ضرورت جلوه می کند.

حفاری چاه جهتدار همان حفاری چاههای غیر عمودی است.

مدیریت بازدید : 24 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)

هفت دلیل که چرا نمی توان فروشنده خوب پیدا و جذب کرد

آیا برای پیدا کردن و جذب فروشنده حرفه ای و خوب دچار مشکل هستید ؟ این فقط مشکل شما نیست، بیشتر شرکت ها این مشکل را دارند.

هیچگاه تا این حد رقابت برای جذب فروشنده خوب سخت نبوده است.

بسیاری از شرکت ها در تلاشند تا استعداد برتر فروشندگی را پیدا کنند .این استعدادها ، میتوانند فروشنده حرفه ای و یا حداقل متوسط آینده سازمان باشند . یک فروشنده حرفه ای میتواند سبب موفقیت پایدار واحد فروش شود.

بدون داشتن فروشنده خوب ، دستیابی به موفقیت واقعیت سخت خواهد بود.

بنابراین ، سوال اساسی این است که چرا پیدا کردن و جذب فروشنده خوب مشکل است؟

و چرا شرکت شما برای جذب فروشنده خوب تلاش می کند؟

هفت دلیل که چرا نمی توان فروشنده خوب پیدا و جذب کرد

مدیریت بازدید : 21 شنبه 01 آذر 1399 نظرات (0)

چرا برند مدل ( مدل برند ) مهم است ؟

مدل برند را برای اول بار در زبان فارسی در این بلاگ تشریح مینمایم. هرچند که همین فردا متخصصانی از ناکجا آباد تحت نام پدر برند ایران یا مادر برندسازی ایران ، به ناگهان یادشان می آید که چنین واژه ای اصلا وجود دارد و همه متخصص طراحی مدل برند میشوند !!

مدل برند یک کسب و کار را برای شما خواننده فهیم در قالب یک مثال تشریح میکنم.

فرض که هفته آینده یک دور همی بزرگ خانوادگی قرار است در حیاط منزلتان برگزار نمایید.

تصمیم بزرگ: آیا میتوانم بساط جوجه در فضای باز راه بیاندازم؟ یا باید داخل منزل، مراسم را برگزار نمایم؟

حتما شما گوی بلورین پیش گو ندارید ، اما درسترسی به پیش بینی آب و هوا دارید.  سازمان هواشناسی برای پیش بینی آب و هوا ، مدل سازی هواشناسی دارد. جمعه به نظر می رسد آسمان صاف است. یعنی حتما باران نمی بارد؟

البته که نه. مدل ها تنها پیش بینی کننده هستند ، اما 100٪ دقیق نیستند. هرچه مدل پیشرفته تر و موثرتر باشد ، قابلیت پیش بینی آن نیز دقیق تر است.

What Is Brand Model برند مدل برندسازی برندینگ مدل برند

مدل برند نیز دقیقا چنین است. هر برند بزرگی مانند اپل، ردبول، مایکروسافت ، … دارای برند مدل خود است.

 هدف از یک مدل برند پیش بینی رفتار مصرف کننده است. بدون داشتن یک مدل برند ، در مورد چگونگی تأثیر تصمیمات فعلی خود در آینده بر مشتریان با عدم اطمینان عمده ای روبرو هستید.

هر روز مقدار بسیار زیادی اطلاعات گیج کننده در اختیاز ​​مدیر اجرایی قرار میگیرد.

مدیریت بازدید : 27 پنجشنبه 29 آبان 1399 نظرات (0)

مشاوره برندسازی . مشاوره برندینگ Branding

برندسازی و برندینگ

برندسازی یا برندینگ Branding فعالیت‌های مربوط به مدیریت برند است که قسمت مهمی از فرایند کسب و کار است.

بنابراین برندینگ و مدیریت برند در هر کسب و کار و بدون در نظر گرفتن اندازه آن بسیار مهم است زیرا که با بازار ارتباط برقرار نموده و در مورد کسب و کار و محصول شما به بازار اطلاعات می‌دهد.

سازمانها برای موفقیت در برنامه ریزی و اجرا به کمک یک مجموعه مشاوره برندسازی یا مشاوره برندینگ حرفه‌ای خواهد بود که با ایجاد یک نام تجاری قوی ، از یک سو بتوانند به ایده‌های برندینگ، جامع عمل پوشانده و از سوی دیگر بتوانند بر افزایش سطح فروش اثر معناداری داشته باشند.

برندسازی بر هزینه محصول ، بسته‌بندی ، بازاریابی و استراتژی‌های تبلیغاتی ، کانال‌های توزیع ، و سایر موارد تاثیر مستقیم خواهد داشت. ایجاد نام تجاری گامی است در جهت ایجاد یک هویت و به رسمیت شناخته شدن سازمان در بازار رقابت است.

 

https://iranmct.com/management-consulting-services/brand-building-branding

مدیریت بازدید : 24 چهارشنبه 28 آبان 1399 نظرات (0)

بیزینس پلن ثبت شرکت و تاسیس دفتر نمایندگی قطعات صنعتی آلمان

Business Plan for registering a company in Germany

جناب آقاب مهندس م.ا بیزینس پلن ثبت شرکت و تاسیس دفتر در آلمان را به تیم تخصصی بیزینس پلن ارائه نمود.

ایشان در ایران تولید کننده قطعات خودرویی میباشد و قرار است که از طریق ثبت شرکت و تاسیس دفتر در آلمان محصولات خاصی را از طریق دفتر آلمان خود خریداری و به ایران ارسال مینماید.

از آنجا که برخی قطعات خاص خودروهای سبک و سنگین در ایران تولید نمیشوند و از طریق واسطه های متعدد وارد ایران میگردد، در نتیجه با این عمل واسط ها حذف و قیمت تمام شده قطعات کاهش خواهد یافت.

بیزینس پلن باید آفیسر پرونده را متقاعد سازد که تاسیس این شرکت به نفع کشور آلمان از وجوه متفاوت است.

بیزینس پلن ویزای سرمایه گذاری تاسیس شرکت آلمان تامین قطعات خودرو

مشخصات بیزینس پلن برای ویزای سرمایه گذاری آلمان

کشور آلمان در خصوص بیزینس پلن بسیار سختگیرانه عمل مینماید. بنابراین ، بیزینس پلن باید بتواند به صورت همه جانبه ، فکر کارفرما را تشریح و برنامه های بلندمدت وی را تصویر بکشد.

بیزینس پلن ثبت شرکت و دفتر نمایندگی قطعات خودرویی آلمان

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 150
  • بازدید سال : 1,063
  • بازدید کلی : 1,901